onsdag 10. februar 2016

Nye strikkeprosjekter

Når jeg har strikket ferdig en genser setter jeg gjerne i gang med et nytt prosjekt - eller to. Siden jeg nærmer meg slutten på strikkejakken til 14 åringen, fikk lyst til å strikke noe til meg selv. På strikkenett var det tilbud på Brushed Alpakka Silk - derfor fikk jeg lyst til å prøve dette garnet. Jeg fant to oppskrifter på nettsidene til Drops Design og bestilte masse garn.

Slik pakker er morsomme å få i posten:


Denne gangen styrte jeg unna sort/brunt/grått variantene og valgte noen friske vårfarger. Garnet er mykt og lett og passer nok godt til de vår/sommerplaggene jeg har tenkt å lage.

Her er plaggene har jeg tenkt å strikke. Jakken skal jeg strikke i lyngfargen og genseren skal jeg strikke i den lyse gråblå fargen. Trykk på bildet for å komme direkte til gratis oppskrift.

Free Pattern
Bildet er lånt fra Garnstudio
Free Pattern
Bildet er lånt fra Garnstudio

Jeg gleder meg til å komme i gang med de nye prosjektene - og jeg kjenner at de fine vårfargene og det myke garnet får meg i godt humør.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar