fredag 26. februar 2016

Nye ideer for de brukte lyspærene dine

Jeg elsker Pinterest - og alle ideer jeg kan finne der. Noen ganger søker jeg på ord for å se hva som dukker opp av kreative ideer. Gjerne litt usannsynlige ord for å se hva som faktisk finnes. Denne gangen søkte jeg på lyspære. Jeg var nemlig ganske sikker på at jeg hadde sett noen kreative ideer om hvordan bruke lyspærer - og jeg fant faktisk veldig mange. Her er noen av dem til inspirasjon. Trykk på bildeteksten under bildet for å komme til nettsiden.

recycled light bulbs:
Hentet fra iheartnaptime.net
How to Make a Light Bulb Oil Lamp by Magnelectrostatic via instructables: there are a number of versions of this DIY http://tinyurl.com/3we75n  http://tinyurl.com/438st52 #Lightbulb_Oil_Lamp #instructables #Magnelectrostatic:
Hentet fra instructables.com
Snowman Ornament Tutorial
Hentet fra glafkisdolcevita.com
Make the Coolest Vase Ever
Via readymade.com

Hentet fra toddlindsey.com

diy lightbulb terrariums diy:
Usikker på hvor disse bildene kommer fra opprinnelig


Den ene ideen var nok litt mer jul - men altfor søt til å utelate!

Håper du lar deg inspirere til å finne på noe kreativt med de gamle lyspærene dine!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar