tirsdag 23. februar 2016

Drømmer om sommer

Dagene blir lengre og det er snart mars. Selv om det er vinterferie og kuldegrader ute, drømmer jeg om vår, sommer og hage. Jeg legger planer og blar i hagebøker. De første frøene er sådd, og lysrørene er slått på i planterommet i kjelleren.

I dag deler jeg derfor noen bilder fra forrige sommer i hagen min.

Rosa kattemynte
Fra et fjellparti i hagen.

Roser står stadig høyere på ønskelisten min.
Det finnes så mange fantastiske roser - og så altfor liten plass i blomsterbedene mine...

Astrid Lindgren rose

En nydelig rose jeg ikke husker navnet på


Vann i hagen er hyggelig - og en liten andedam ble det plass til i sommer...

Andedammen min

Daglilje






Mens jeg drømmer videre om sommeren, håper jeg på en varm og tidig vår slik at jeg kan komme i gang med hageaktiviteter. Så koser meg videre med bilder, hagebøker og hageplaner mens jeg venter.

#hage #hageliv






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar