fredag 24. juni 2016

Planlegging av høstens strikkeprosjekter

Egentlig kjenner jeg at overskriften ikke passer nå - ikke i det hele tatt! Sommeren har jo nettopp startet - og jeg lengter etter feriedagene som kommer om en ukes tid. Så å planlegge høsten nå? Eller i det hele tatt å tenke på høsten er egentlig litt feil? Men så var det disse feriepengene da... Og alle disse fristende nettbutikkene... Og det er vel lurt å investere feriepengene i noe nyttig?

Så i dag kom det derfor en stor eske med spennende høstprosjekter fra Hillesvåg Ullvarefabrikk.


For dere som ikke kjenner til deres nettbutikk kan dere gå inn på ull.no og la dere friste. Her er innholdet i esken min:



Det som jeg gleder meg mest til er å strikke kofte for første gang. Rosejakken synes jeg er kjempefin - og jeg gleder meg til å sette i gang med strikkingen. Trykk her for link til rosejakken. Og jeg synes det er så praktisk når alt jeg trenger kommer samlet i en pakke.


I tillegg har jeg kjøpt et hobbysett for å lage tovede tøfler, en garnpakke med garn og oppskrift til lue og hals og to farger med kardet ull. Den røde ulla skal bli til julekuler - snakk om å planlegge langt frem...


I tillegg har jeg bestilt garn fra Pickles til Vinterseilergenser. Pickles har noen flotte nettsider med massevis av inspirasjon - og jeg anbefaler deg å klikke innom dem. Jeg klarte ikke å kopiere inn bildet på bloggen, men trykk her for å komme til et bilde av genseren. Garnet jeg har kjøpt har en grønnfarge med innslag av oransje og blått som jeg tror vil passe kjempefint til den genseren:



Massevis av morsomme høstsysler å glede seg til! Men først kommer sommeren - og det blir nok noen småprosjekter som skal gjennomføres da også...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar