fredag 7. april 2017

Med Fjeldroser på pinnene

Nå er det påske og ferie her hos oss - og det har faktisk vært 18 plussgrader i Sandefjord i dag. Måtte det bare fortsette! Nå som påsken har kommet er det vår helt på orntli´ - og dagens varme vær er en veldig god start.

Vi skal på påskeferie. Om noen få dager setter vi oss på flyet til London. Jeg er ikke av dem som reiser etter snøen i påsken - jeg vil nyte våren, varmen og alt som spirer i blomsterbedene. Og det gjør jeg best i lavlandet - eller i London. Påskens håndarbeid er også på plass. For det er jo ikke mulig å reise på tur uten håndarbeid. Jeg synes at det er greit med et lite prosjekt som ikke tar så mye plass i bagasjen - og denne påsken skal jeg strikke Fjeldrose-luen fra Varm Design. Jeg synes mønsteret er så fint:

Bilde av mønsteret - for jeg har jo ikke strikket luen selv ennå.

Selv om jeg ikke reiser til fjells etter snøen strikker jeg vinterklær... Like greit å være godt forberedt til høsten som kommer. Jeg har valgt å strikke luen i lys grått, mørk grått og blågrått - og det tror jeg blir en fin fargekombinasjon:


Sammen med mønster og garn fra Varm Design fikk jeg dette nettet - og det er perfekt å bruke til oppbevaring av strikketøyet når jeg er på reise:


Nå gleder jeg meg til tur - og det blir helt sikkert Londonoppdateringer på bloggen når jeg kommer hjem. For dere som er interessert i Fjeldrose-luen og Varm Design - trykk her for å komme direkte til nettsiden.

God Påske!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar