mandag 14. januar 2019

Syprosjekter i 2019 #makenine2019

Nytt syår og nye muligheter! Ingenting er vel bedre enn å planlegge alle de morsomme tingene jeg skal lage i 2019? Derfor har jeg slengt meg med på en instagram utfordring - #makenine2019. Litt fordi det er gøy med utfordringer og litt fordi det presser meg til å få gjort ferdig ting jeg har planlagt en stund. Den ene av de ni prosjektene har faktisk lagt ferdig klippet på syrommet siden i sommer. Nå skal den sys ferdig.


Mine #makenine2019 er alle syprosjekter. Så egentlig er det mine #sewnine2019. Jeg har planer om å sy litt mer enn disse ni tingene i 2019 - men disse kommer jeg helt sikkert til å fullføre. Det er ihvertfall planen. Her er mine ni syprosjekter:


Flere av disse har jeg hatt planer om å sy lenge - men har ikke kommet i gang med det. Jeg skal skrive mer om #makenine2019 utover året når jeg er i gang med å sy. Og så skal jeg fortelle en liten hemmelighet - jeg sydde faktisk det ene prosjektet denne helgen. Så 1 av de 9 er ferdige - og jeg har 8 igjen å sy. Hva som er sydd ferdig forteller jeg i et senere innlegg. Har du lyst til å høre litt mer om hvert av syprosjektene? Legg gjerne igjen en liten kommentar om det du har lyst å høre mer om.

Flere som har slengt seg med på #makenine2019? Da vil jeg gjerne høre mer om hva du lager. Og følg gjerne breidablikkfruen på instagram for flere bilder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar