onsdag 24. august 2016

Nytt strikkeprosjekt på pinnene

Nå er jeg i gang med garnet som ble innkjøpt på forsommeren da feriepengene kom - dette garnet som bare har lagt i esken sin og ventet på høsten. Første høstprosjekt er en strikkegenser til husets 15 åring - og da selvfølgelig i grønt siden han har valgt fargen selv. Mønster og garn er kjøpt på pickles.no.



Pickles er både en nettbutikk og en blogg - og her finnes masse spennende garn, strikke- og hekleoppskrifter, inspirasjon, tips og råd. For de som ikke kjenner denne siden så anbefaler jeg å ta turen innom her. Trykk her for å komme til siden. Spesielt har jeg hatt god nytte av stikkehjelpen som har mange gode beskrivelser og videoer av teknikker og små utfordringer som kan oppstå underveis.

Pickles har fysisk butikk i Markveien i Oslo - og jeg har store ambisjoner om å stikke innom her en gang jeg er i Oslo. Uansett er fraktprisene helt greie i nettbutikken, og med fri fakt over 800 er det sjelden noe problem....



Tykt garn og raglanfelling - her er starten på genseren jeg skal strikke foran TVen de nærmeste høstukene.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar