søndag 24. januar 2016

Bloggen har flyttet


Da jeg bestemte meg for å endre navnet på bloggen viste det seg at jeg ikke kunne endre adressen. Jeg vil helst at navnet på bloggen og adressen skal være den samme, slik at det er lett å finne meg - og å finne tilbake igjen senere. Derfor bestemte jeg meg for å flytte hele bloggen til en ny adresse. 

Her er en link til den andre bloggen: http://maskerogblomster.blogspot.no/

Siden de gamle innleggene ble liggende igjen på den gamle adressen, så har jeg laget en oversikt over disse under. Klikk på bildet - så kommer du direkte til innlegget.

Julepynt - Hasselnøttkranser

Førjulstemning og julemarked

Nytt år og nye prosjekter

Pannebånd

Masker og romjul

Sett alle kluter til

Glutenfritt valnøttbrød


Nå er det vår


Glutenfrie bananpannekaker




Håper dere har funnet god inspirasjon i disse "gamle" innleggene. Fremover vil jeg fortsette å blogge på denne adressen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar