lørdag 25. februar 2017

Det er vår i hagen

Selv om det fortsatt er februar og vinterferie - så går det mot vår i hagen min. De første spirene strekker seg mot vårsolen og snøklokkene blomstrer. 



 
Det er i de varmeste bedene rundt huset som det blomstrer - og hvor de første spirene utvikler seg. For meg så er det viktig med slike varme bed slik at jeg kan få en forsmak på våren i hagen før den egentlig er helt i gang. Her er også de første tulipanspirene:


En julerose som ble stående i en potte over vinteren har faktisk klart seg veldig bra - og her kommer det nye spirer:


Jeg gleder meg til sesongen kommer godt i gang og jeg kan ta i bruk drivhuset mitt igjen. Foreløpig er det stort sett bare rot her:


Det er så flott med våren som kommer og med hagen som gradvis våkner til liv igjen. Krysser fingerene for at det ikke kommer noe mer snø nå - og at gradestokken holder seg for det meste på plussiden fremover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar