mandag 21. januar 2019

Syprosjekt nummer 1 - #makenine2019

Siden jeg bestemte meg for å bli med på instagram utfordringen #makenine2019 - så er det ihvertfall 9 ting jeg kommer til å sy i 2019. Det blir nok noen flere prosjekter i tillegg til disse 9, men jeg ville benytte anledningen til å sy noe som jeg har tenkt på lenge. Men aldri har kommet i gang med. Og så er det jo alltid gøy med utfordringer da... Trykk her for å se alle 9 syprosjektene.


Den første av de 9 er ferdig - og det er en oversized genser i velur. En myk og deilig kosegenser som er veldig fin til trange bukser eller skjørt. Jeg har sydd den i mørk grå velur med svart ribb. Her er en detalj fra halsen:


Mønsteret er hentet fra et symagasin som heter Victor. Dette kjøpte jeg på Stansted Airport utenfor London. Victor har blitt en favoritt blant de engelske symagasinene. Fine mønster og veldig gode sybeskrivelser. Anbefaler alle syinteresserte som er innom UK å kjøpe med seg dette magasinet: 


Her er et større bilde fra symagasinet av den genseren jeg sydde. Det viser genseren litt bedre:


Genseren var den første av de 9 - og i løpet av 2019 kommer de neste 8. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar