tirsdag 29. november 2016

Julekalender

Jeg elsker førjulsiden - og vil gjerne gjøre det aller meste ut av den. Julegaver, julebakst, juleverksted og ikke minst julekalendre står høyt på listen min. Egentlig det meste som har jul i navnet... Min egen julekalender i år er fra stoffbutikken - og jeg gleder meg til å åpne den første pakken. Å våkne opp til en ny pakke hver dag er veldig undervurdert...


Her på Breidablikkfruen skal det også være julekalender i år. Denne kalenderen er full av "gjør det selv" prosjekter, tips og ideer, julebakst og annet gøy som kan gjøres og lages før jul. Torsdag 1. desember legger jeg ut den første luken.

Dette gleder jeg meg til - og jeg håper at du vil følge julekalenderen min gjennom førjulstiden. Forhåpetligvis vil jeg kunne gi deg noen gode førjulstips og ideer.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar