tirsdag 13. september 2016

Giveaway - har du lyst på garn til tøfler?

I dag har jeg vært innom garnbutikken og kjøpt litt mer høstlige strikkepuslerier. På forhånd hadde jeg sett meg ut en strikkeoppskrift på høsttøfler i en fin grønnfarge som passer veldig godt som "en helg på hytta" prosjekt. Bildet under har jeg hentet fra garnstudio.no - og oppskriften finner du på samme sted ved å trykke på bildet. Jeg synes grønnfargene er kjempefine og passer godt til lun høststrikk:

Free Pattern
Fine høsttøfler

Og så fikk jeg lyst til å dele en liten høstgave med dere... Hvis du har lyst på garn og oppskrift slik at du kan strikke disse tøflene selv - så gjør du følgende: Du må du like siden til Breidablikkfruen på facebook, like dette innlegget på facebook og legge igjen en liten kommentar. Jeg blir også veldig glad hvis du deler innlegget.

Her er bilde av garn og oppskrift som jeg sender til en heldig vinner. Pakken består av 4 nøster med Nepal og oppskriften på de fine tøflene. Fargene er de samme som er brukt i modellen på bildet.


Den heldige vinneren - som blir god og varm på føttene i høst - vil jeg trekke og kontakte søndag kveld. Og har du ikke lyst på tøfler eller høstvarme føtter - så kan du jo bruke garnet til å strikke noe annet.

2 kommentarer:

  1. disse tøflene var herlige og jeg har lyst å strikke dem til min mormor som blir 95 år i slutten av måneden. Hun fryser lett på beina og hadde trengt noe godt og varmt... krysser fingrene :)

    mvh
    Kjerstin
    wilak@online.no

    SvarSlett
  2. disse tøflene var herlige og jeg har lyst å strikke dem til min mormor som blir 95 år i slutten av måneden. Hun fryser lett på beina og hadde trengt noe godt og varmt... krysser fingrene :)

    mvh
    Kjerstin
    wilak@online.no

    SvarSlett