lørdag 16. juni 2018

Snart nytt syrom

Loftet på vår dobbeltgarasje er pusset opp - og jeg skal få nytt syrom. Gjett om jeg gleder meg etter å ha vært forvist til et lite sykott i noen år. For å være ærlig så har sykottet mitt fungert helt greit - og mye bedre enn å sy på spisebordet i stua. Det er bare at sykottet er så veldig lite... og alle sytingene mine tyter snart ut av døråpningen. Her er noen bilder av hvordan jeg har det nå:

Her er syroterommet mitt. Jeg står i døråpningen.

Stoffer og syutstyr

Mønster og bøker

Som dere ser er det veldig trangt og det er masse som er presset inn på veldig lite plass. Når jeg nå går fra 5 til 30 kvadratmeter syrom får jeg straks mye mer plass å spre tingene utover på. Her er bilder av mitt nye syrom - helt klart til å starte med innredningen:


Sykatedralen

Skråtak tar mye plass - men fint å bruke som oppbevaringssted

Jeg gleder meg til å gjøre syrommet klart - og jeg vil selvfølgelig skrive mer om det. Har dere tips til innredning setter jeg stor pris på det. Snart er det klart for IKEA tur....

Og her er et nytt bilde av maskinparken min - her er alle brødrene:


1 kommentar: